Nu är vi hemma.

Vi kom nyss hem från våran lekstund ute.. Amanda satt helt stel o bara kollade, haha hon undrade väl vad vi höll på med egentligen. Men vi ska ut imorgon igen. Var ute 1 timme nu, men det kändes som en kortare tid. Det får bli smågånger åt gången.. Men lite spännande tror jag hon tyckte det var. :D Nu ligger prinssessan och leker på golvet o vi spelar wii haha, Snart ska hon få lite mat :D jaja, bilder är roligare än text.. Så ni får kolla på dom istället. Puss Puss


Påklädd och klar för pulka åkning :D


Mitt hjärta..


Stolt mamma, förvirrad dotter.. :D
(Och jag har dubbla byxor på mig så mina ben ser enorma ut ja vet.)


Hahah åkpåsen gör så pulkan ser lite ut .


Far o dotter =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0