Jul, Jul, Härliga jul.

Hallå och god jul. :) hehe.

Nu är julen över, äntligen kan man kanske få säga? haha ... visst det är jätte mysigt med julafton men det är rätt skönt när den är över också...

Julen firade vi här hemma med min mamma,syster,lasse , Inger,Maria och Kristian...
Det blev jätte bra. Åt god julmat och sen blev det presentöppning för amanda.

Amanda fick en massa massa paket! Mandis mormor/moster och Lasse hade ju fyllt granen under med paket till henne. :)

Hon fick bland annat en pulka med en åkpåse till, massa fina kläder, badleksak, vinteroverall (vilket verkligen behövdes) , vantar, tossar och en  Nickenyfiken film utav dom...

Av inger,maria och kristian fick hon ett öppnat konto och en barnbok. 

och redan där är det mkt, sen får vi inte glömma att vi var hos min pappa helgen innan där vi ocså fick en massa fint, Mössor, vantar, tunika, strumpbyxor, dunväst. mm.. Jag fick även ett par Uggs. :D hihi..

Och från Amandas GammelFarmor, Gammelfaster , Moa(syssling?)  och per som var här igår fick vi en leksakstelefon, och klossar...

Ja hon har fått en hel del med andra ord. Nu har jag ju inte änns nämt Amandas gammelmorfar och farfar heller. Leksaker och kläder även där..

Men förutom presenterna så blev det wii spelande här på kvällen. Jag och Linus köpte en gemensam julklapp i år vilket blev ett wii spel, hur kul som helst..

Så julen blev lyckad.

Jag lägger upp kort från julen i nästa inlägg . :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0