...

God morgon..

Vilken natt, eller aa de börja väl redan igår kväll. Amanda vakna stup i kvarten efter vi lagt henne. Hon mådde ju inget bra.. De sluta med att jag fick gå och lägga mig med henne vid 21.00 redan. Och då somnade hon iallafall. Men sen så känns de som om hon har vaknat till o från men små snabbisar bara hela tiden... Men även små snabbisar kan vara jobbiga.. Vi gick upp för en timma sen och åt lite gröt. Det gick faktiskt ner utan att de kom upp något. Sen gick vi och tog tempen, Då var den på 37,8 så de va ju bättre. :) Igår kändes det som om hon brann upp. Hon var kokhet alltså. Och ändå så försökte hon leka, de gick ett tag och sen började hon vila. nej usch, ja hoppas på att tempen ser ännu bättre ut senare idag och inte tvärtom.. Man vet ju själv eller iallafall jag att när jag är sjuk så kommer de mest till kvällen.

Det är bara att hålla tummarna, annars får vi ställa in nyår helt enkelt.. Det visar sig.

Vi ska snart gå och lägga oss igen.

Men vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0