Sjuk :(

Halloj.

Jag har inte orkat skriva något här för jag har inte mått sådär 100, har kännt mig febrig, ont i magen och allmänt orkeslös. Just nu är Amanda hos min kära mor ett tag. Så jag fick vila lite, för min kära sambo är och hjälper en kompis med någonting. Men snart kommer dom nog.. Mamma va så snäll så hon tog Amanda till sig lite och samtidigt lagar lite mat som hon kommer hit med när hon lämnar Amanda. :) Kan man ha en bättre mamma? Knappast. <3

Imorgon så fyller min älskling år! :) 31 år. hihi, (Ja de är 10 år imellan oss, men och? ), så de ska bli kul..  Kommer förhoppningsvis hit lite folk, hoppas verkligen att ja kan känna mig lite bättre, ja vill inte dra ner Linus dag. Men ja ska se till att må bra helt enkelt. hehe..

Nu sitter ja här och saknar min älskade dotter, hon har inte vart borta länge alls, men jag blir ändå helt längtig.
Hon är verkligen det bästa som har hänt mig, helt underbar är hon. Jag känner mig verkligen lyckligt lottad som fått bli mamma till världens goaste tjej. :D


Min lilla tjej provar gåstolen, för tidigt för att traska runt men leka kan man ju :)


Och även sin matstol som hon fick utav sin morfar och madde, :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0