Lördag morgon

Godmorgon ! :)

Gårdagen blev lyckad, jag åkte iväg med mamma på morgonen och köpte linus present sen åkte vi hem hit och fika tårta som jag bakat. :)
Linus fick ett presentkort på teds tatoo av mig och mamma m. familj, så han ska tatuera in amandas hand och namn å sådär :D de blev han jätte glad för iallafall :)

Sen på eftermiddagen och kvällen så kom linus mormor, mamma, syster , min pappa och madde hit..
Så vi satt och drack lite vin/cider/öl, och hade en trevlig kväll . =D

Pappa överaskade också med en tatuering han hade gjort, ¨han hade tatuerat in mitt och malins namn i en jätte fin ros. As gulligt ju !!

Nu sitter Amanda och Linus och kollar på bumbibjörnarna tillsammans, haha skit söta! Amanda är bara två och en halv månad och älskar redan att kolla på tv haha .:)

jaja vi hörs sen.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0