Svettigt inlägg haha?

Nu har jag hunnit gjort lite på läxan iallafall, och plockat ihop här hemma, duschat och fixat mig, å snart ska jag traska iväg.. :) , perfekt tajming. hehe ! =D
Men gud så varmt de är,!! :O , eller aa jag har inte vart ute ännu men nu menade jag i lägenheten, herregud man smälter ju iväg. Känns ju som om de inte änns va någon mening med att duscha..
Igår var d e lika varmt, men både inne och ute, haha, bra att ja va med Sofie som faktiskt kände de ja kände.! Jackan gick ju iallafall inte att ha på. Man svettas ju tydligen mer under graviditeten och jo tack ja känner mig verkligen hur varm som helst hela tiden..
Haha vilket litet svett inlägg de här blev men men.! :)

Imorgon ska ja till mödravården på kontroll och träff med mammagruppen, eller va de kallas. :) Kul å höra bebisens hjärtljud, mätning av mage osv . :) hihi.. 

Jaja ska snart börja röra på mig som sagt. Men hörs sen ;)
Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0