Måndag morgon.

Godmorgon ! =D

idag är jag ledig och ska bara ta de lungt =D , ska följa med min kära moder och mormor till frissan för mormor ska klippa sig =) .
Och de är de ända ja har på schemat idag faktiskt, vilket är jätte skönt att inte behöva känna att man måste göra vissa saker . :D

Ska strax börja klä mig, men vill se på våra bästa år först och sen ska ja fixa mig för att åka. :)

Ville bara säga godmorgon faktiskt. ! :)

Går in i vecka 33 idag föressten. :) en vecka närmare miraklet hehe, :)

Våran frukost, när vi bodde på hotellet i stan, tänk om man kunde få en sån frukost varje dag haha, lyx =D

Kommentarer
Postat av: Lurv

Hej gumman!

Jag känner igen mig när jag var gravid, inte alltid så roligt. Våren kommer o alla springer på uteserveringar o ser snygga ut..ha ha! Men allt är som sagt glömt så fort bebban är ute! Stackars mamma som inte kan koncentrera sig, ha ha, det tyckte jag lät roligt! Kram på dig, Madde.

2010-04-12 @ 19:38:03
Postat av: Angelica

Halloj ! :)



Jo man får väl tänka så, eller försöka iallafall haha, hoppas tiden går fort bara, känns lite som om tiden faktiskt står stilla nu ..



Hahah aa hon kan verkligen inte de ibland. :P haha. Tänk hut man flåsar då.. haha.

Kramar !!

2010-04-13 @ 07:49:24
URL: http://angelicastafen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0