Liten uppdatering utan bilder, (kommer sen)

Hallå alla glada.

Nu har jag varit sådär dålig igen på att uppdatera, hehe . :D men ja ser att folk har besökt mig ändå. :D
jaja nu ska ja försöka vara bättre igen..

Jag är ute på praktik just nu på humlegården, ett rehabställe och har därför haft fullt upp faktiskt, och inte riktigt orkat med bloggen..
Men jag trivs där. Okej de börjar faktiskt bli lite jobbigt, som mamma säger, folk brukar minska med jobb när dom är gravida, själv så går man upp i heltid. Så de är faktiskt tungt och de börjar kännas mer och mer men jag har bara en vecka kvar där efter denna.

Vi har också hållt på att göra om baby rummet, vi har köpt spjälsäng, en byrå, och ett skötbord än så länge, samt lite gosedjur och babygym osv =D , vi handlade faktiskt saker till henne och tapeter i början av månaden för 6000 kr. =) haha, men de va en jätte rolig och mysig dag. Vi kunde inte sluta, alla söta och fina saker ville vi ha. hehe.
Tapeterna blev rosa med fjärilar på, jätte söta faktiskt, och de va Lasse som hjälpte oss att sätta dom på plats. Så TACK Lasse !! =D vi blev jätte nöjda.
Ja ska lägga upp en bild sen på rummet men nu står de en tvätt ställning där med massa tvätt så ja väntar lite. hehe =)

När Lasse satt upp tapeterna så kom mamma, inger och Maria över också, så Linus lagade lite mat (Fläskfile och potatis klyftor) till oss alla, de va en mysig kväll :) men va helt slut efter den. Haha , ja blir trött väldigt lätt nu faktiskt..

Mamma har fyllt år också, jag,Linus och Lasse gav henne ett äkta löshår som hon verkligen ville ha, så de blev uppskattat. :) hon hade ju tjatat om de där håret länge nog hehe. :D men grattis igen min älskade mamma !!  =D

Men men de var nog de som har hänt på sistonde, ska upp till min älskade mormor idag och jag har lagat rödspätta som hon älskar som jag tänkte ta med mig och överaska henne med. :)

De va en liten uppdatering om vad som har hänt, bilder ska läggas in också, men inte just nu..
Puss Puss :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Vagn då? Vad blir det? :)

2010-04-11 @ 15:39:38
URL: http://beingpetra.blogg.se/
Postat av: Angelica

Det har vi.. Vi har en Brio nånting haha, vi köpte faktiskt en begagnad men den är väldigt fin dock..

Hur gick de med vagn letandet själv, läste att du va på jakt ? hehe. :)

2010-04-11 @ 18:09:38
URL: http://angelicastafen.blogg.se/
Postat av: Petra

Härligt! Inget fel på beggat. Brio är bra! Brio Go, Sing?



Jo, jag har lagt en beställning nu. Från England. Väntar på bekräftelse. Får jag säkert ett mail där de skriver att den är slut bara för det. Jag vill ha en vagn som funkar på annat än asfalt :D

2010-04-11 @ 19:19:08
URL: http://beingpetra.blogg.se/
Postat av: Angelica

Nej inte en sån, våran har fyra stora hjul,. :)



Aa okej, jo de kan ju vara smidigt med en som funkar överallt hehe. :) kul med nytt är de ju också! :)

2010-04-12 @ 08:30:18
URL: http://angelicastafen.blogg.se/
Postat av: Petra

Stora hjul funkar överallt :) Vad är det för färg då? Du får väl lägga ut lite bilder bloggen!!! Vill se rum, prylar, vagn etc etc



Alltid kul med nytt! :D Känner mig som ett barn på julafton nu.

2010-04-12 @ 19:40:34
URL: http://beingpetra.blogg.se/
Postat av: Angelica

Den är svart! =D



Aa ska ta mig i kragen och lägga upp :) hehe, idag ! :D

2010-04-13 @ 09:01:15
URL: http://Angelicastafen.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0