Liten kort uppdatering.

Helgen har vart bra =D , vi var hos min pappa i fredags och åt mat å så. :) Linus kom ändå fast han va sååå trött, hehe sötnos, men han kände väl sig inte helt på topp, förståligt dock..

Och igår var vi på BIL BINGO HAHA!! , men vi vann ingenting dock... Men de va faktiskt kul hahah, Vi va med mormor,moster och Lasse =) .. Haha. :)

Och nu ska jag snart ut och träffa Sofie och hennes lilla pojke, ska bli sååå kul å få se lillgrabben. =D hihi, ja längtar tills min lilla tös kommer också, inte långt kvar nu dock :) Känns så overkligt på något sätt..
Sen vid 15 så har jag och mamma lektion att gå på. Inte lika kul dock, men men.. Snart är de slut på den skiten också.

Ska göra mig lite lunch innan ja går ut nu.
Skriver sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0