Hormoner finns de mkt utav. !

Hejsan, ursäkta den där bilden som inte har kommit, men imorgon så lägger ja upp en, tvätt grejen står fortfarande där och jag har verkligen inte haft lust, ork eller någonting till att hänga den..

För de mesta i min blogg så har jag bara skrivit om positiva saker, åå att man mår så bra, va vi har gjort och bla bla men idag kände jag inte för de heller..
Mina hormoner spökar till 100, och ja känner mig bara allmänt deppig och seg, typ less på allting !!
Ja är typ helt okontaktbar då ja knappt lyssnar på vad någon säger..
Nej usch säger jag bara, hormoner som inte är på gott humör är inte roligt alls. Ja vet inte vad jag vill göra, vill inte änns göra något bara tycka synd om mig själv ! haha.
Ja gillar egentligen inte att skriva om känslor och sånt på de sättet men herregud någongång ska man väl få skriva av sig.. Ja vill bara sova snart.!!

Hahah vilket depp inlägg, men men de flesta kvinnor som vart gravida kan nog relatera..
FY säger ja bara, längtar till juni då hon kommer.. !!

Inte orkar man göra något, trött är man, ont i fötter och rygg har man, fet är man på alla möjliga ställen just nu haha, bristningar har kommit, nästäppa hela tiden så de är jobbigt att andas, man flåsar ju förfan när man andas, Linus hörde mig när ja satt i köket och han i vardagsrummet en gång. haha , och mamma kan inte koncentrera sig helt på lektionerna då man börjar flåsa.. Nej just nu känns allt drygt..!

Imorgon går jag in i vecka 33, Så om 7 veckor så kommer de lilla miraklet, längtar jätte jätte mkt !!

Kommentarer
Postat av: Petra

Ibland är det hårt att vara gravid :D Kämpa!!! Hejja hejja! Hahahaha. Jaha, bristningar säger du. De är otrevliga! Jag fick på magen. Snyggt som bara den!

2010-04-11 @ 19:22:08
URL: http://beingpetra.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja de är ju de, humöret går som i en berg och dal bana, haha ibland räcker de bara med att tappa en brödsmula på golvet kanske så börjar man gråta. :P



Åå du också, ja har också fått på magen, morr !!

Trodde ja skulle klara mig men inte då.

2010-04-12 @ 08:27:48
URL: http://angelicastafen.blogg.se/
Postat av: Petra

Randigt är snyggt! ;) nä, men skämt åsido. Du är inte ensam, ville jag bara säga. Vi kan sitta i vassen ihop.

2010-04-12 @ 16:23:18
URL: http://beingpetra.blogg.se/
Postat av: Angelica

Haha visst är de. =D dom som inte har randiga magar är muppar haha :P :D

Nejdå, men aa kul är de ju inte precis

2010-04-13 @ 09:00:08
URL: http://angelicastafen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0