Dagen blev inte så jobbig

Jag är hemma redan och middagen är klart. Kan bara njuta utav dagen och har inte ett ända måste idag. guud så skönt de är..

Jag skulle ju ha jobbat till 21.00 idag på praktiken men jag hoppade faktiskt av praktiken idag, Eftersom jag var sjuk förra veckan så hade ja förmodligen fått göra om den veckan och de är faktiskt för tungt just nu. Jag orkar helt enkelt inte, ja kommer ändå ha kvar en termin som jag inte kan göra föränn nästa år så vad gör de då med en praktik extra, då är ja ju piggare och lättare förhoppningsvis haha. :) , beslutet känns bra faktiskt...

Hos barnmorskan gick allting bra, mina värden såg bra ut och bebisen hjärtljud lät bra. =D så allting var positivt där.. =D , bebisen har lagt sig med huvudet neråt nu, men hon har inte fixerat sig helt. :) hehe.. Längtar så mkt,!!
Men nu ligger kameran på laddning sen kan ja fota lite. ;) 

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0