Vill inte !!

Nu ligger jag här i soffan och små kollar på vakna med the voice..
Ska snart iväg till skolan och ha psykologi.. Sen efter de så hinner jag hem en stund innan jag ska iväg och jobba.. Liiite surt känns de eftersom min älskling kom hem för en liten stund sen och ligger nu och sover så sött =)
Han va helt frusen,blöt och trött stackarn.. !
För mig själv så gick natten jätte bra, Visst jag sover ju inte som vanligt om inte Linus sover med mig, de blir typ en liten orolig sömn på något sätt men det blev inget sova med ett öga öppet haha, sköönt!!
Usch jag har ingen lust med någonting alls idag, om jag fick välja så skulle jag bara krypa ner och lägga mig brevid min sötnos nu men men, Sista dagen idag sen är det helg och då får jag ju sova bäst jag vill med honom.. =)
Men jag tror jag måste fixa de sista nu innan jag går.. Får skriva sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0