Våra bästa år!

Har inte upptaderat nu för att vårat internet har krånglat massor men nu är det fixat och jag är tillbaka =) hehe..
Ligger nu och kollar på våra bästa år, haha världens mest konstigaste och bästa serie.. haha ja jag vet den är fett seg men har man fastnat så har man . ;D

Snart ska jag jobba också, börjar vid 13.00 som vanligt..
Och inatt ska min babe jobba natt igen suck! Det betydet att jag kommer sova med ett öga öppet haha och ha en dålig natt.. haha aja kanske överaskar mig själv eller nått .. =D

På lördag åker vi till Raddisson och stannar över natten i sviten =D hihi,(Min present till Linus)
va skönt det ska bli att få bada jaccuzi och bastu, äta gott,mysa på terassen och bara få vara med varandra.. De kommer bli kanon,. =D
hihi..

Men men ja ska fortsätta att kolla på våra bästa år. ! =D
Skriver sen, puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0