Ny lång dag !

Halloj !
Ny dag idag som jag inte så mkt ser fram imot.. Den här dagen kommer också vara så lång.. Blääh ..
Ska till skolan snart i 2 timmar sen ska jag jobba, först hjälpa till på de där mötet och sen till mitt riktiga jobb. Så idag är de ingen lyx dag då man börjar 13.00-16.00 utan idag blir dagen en aning längre..
Jag fixade studiebidrag igår, de skadar ju inte att få lite mera pengar i månaden hihi . :D Så de är skönt iallafall ..
Nej men mamma kommer och hämtar mig nu om en timme ca och jag har inte änns börjat fixa mig..
Önska mig lycka till nu på lektionen, vi ska redovisa våran dåliga redovisning, och de kommer bli en aning pinsamt eftersom alla andra var så bra.. hmm , aja, de får gå som de går..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0