Jahapp

"Fixad och klar" blev bara att dra på sig kläder och håret åkte upp i en hästsvans, orkar inte idag. Har inte lust med någonting alls, nej usch !
Vill bara ligga o kramas med min älskling och thats it, varför kan de inte vara en sån dag dag för.. Nu börjar skolan snart , De ska komma en biståndshandläggare dit och prata, väldigt intressant när man är på de här humöret..
Hoppas Hoppas Hoppas att mamma hinner till lektionen, hon har sigtunahem hemma hos henne för dom ska ge henne nya skåpluckor så jag hoppas verkligen dom är klara snart !!
När jag kommer hem ska jag försöka diska upp lite här också. Som sagt den här dagen kommer aldrig ta slut..


En random bild från helgen bara. Inte för att man ser så mkt, eller kanske just därför haha.

Kommentarer
Postat av: liisa

Kom igen nu angelica, lite fart tack :D

2009-10-08 @ 12:46:41
URL: http://highheeleg.blogg.se/
Postat av: Angelica

haha yes liisa nu är ja tillbaka! ;)

2009-10-19 @ 15:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0