Jag SKA klara de här !!

Godmorgon!
Ja kan inte sova ut idag, min kropp har inte ro att ligga nu när jag vet att jag inte har någon cigg att vakna till..
Usch jag hatar att sluta röka, jag längtar tills det har gått minst två veckor från idag och hoppas på att suget är borta.. De här suger ju.. !
Idag ser min dag lång ut tycker jag,
Först jobbar jag 13.00-16.00 sen 16.15 har jag något slags "utvecklingssamtal" haha och sen 17.00-19.00 har jag lektion i medicinsk grundkurs..! Den här dagen kommer aldrig att ta slut alltså...

Imorgon är min dag lika lång nästan, jobbar från 13.00-18.00 typ! , Ska vara med på något slags möte imorgon..
Ja vet inte om de är bra eller dåligt att ha sånna dagar nu, kan vara bra att hålla sig sysselsatt men just nu känner jag bara för att ligga på soffan och tycka synd om mig själv haha ! Usch Usch Usch säger jag bara. Lyckas jag sluta nu (Vilket jag ska) så kommer jag ALDRIG mera röra en cigg... Aldrig i livet alltså!

Jag och Lisa pratade igår om det, Hon håller också på att sluta, tänk att man betalar pengar för att få sämre hälsa och se 10 år äldre ut med tiden, nej fy!! bara för att kroppen tror att den måste ha, och bara för att när man ska sluta så känns allt såååååå tråkigt!!
Precis allt känns tråkigt, men när man väl sitter på balkongen med den där ciggen så är det inte speciellt roligt, mer jobbigt att man måste kliva upp från de varma täcket om man ligger nergosad bara för att ta den där ciggen, och när man slutar så virmlar alla tankar runt som, de är värt pengarna till cigg, de är ju mysigt att röka, varför sluta om man mår bra utav de, jag slutar när jag är gravid istället! Haha snacka om att beroendet verkligen kan tala med en..
Nej jag ska besegra det här skitet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0