Tillbaka igen haha

Halloj !!

jag har vart borta lite från bloggen, hehe men nu är jag tillbaka .. jag tappade bloggsuget när mitt internet slutade fungera hela tiden. Men nu är bloggsuget tillbaka =D hihi.

Nu kan jag faktiskt säga att jag har slutat röka, PÅ RIKTIGT den här gången hehe. :D Har vart helt rökfri i 21 dagar med idag så jag känner mig jätte nöjd faktiskt. hehe =D
Kommer fortfarande små jobbiga stunder men det får man ju ta, nu har jag klarar så här långt så nu ger jag inte upp.! =)

Skolan och jobbet rullar på som vanligt.. Skolan är väl inte de roligaste just nu för det är så mkt läxor och sånt men det är ju bara att kämpa på. usch , ska sätta mig snart med en läxa faktiskt..

Men nu har jag skrivit mitt "hej jag är tillbaka" brev så nu aa, ja skriver mera sen helt enkelt. hehe =D

PussPuss =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0