Tillbaka till vardagen.

Hallå !

Sry blev ingen uppdatering igår men nu kommer en. hehe. Jag sitter nu här redo för att åka till praktiken, eller aa redo och redo, tekniskt sätt så är jag väl redo men jag orkar egentligen inte !! Jag tycker inte det är roligt alls, och okej allting i livet kan inte vara roligt men att jobba gratis på ett ställe som inte är änns grej känns inte som någon jätte hitt.

Igår kom Lasse (Linus pappa),Karin( Lasses fru) , Linus farmor , Maria och Christian hit och fikade lite och så. Lasse skulle hjälpa oss med diskmaskinen vi fått av min moster men den är fortfarande inte ikopplad utan vi ska ringa sigtunahem också så de inte blir något fel, Och då passade Linus farmor på att bjuda på smörgåstårta. mums hihi =D  Så de va mysigt ..

Efter dom hade gått så var både jag och Linus jätte trötta, vi åkte upp till centrum för att köpa godis och satt sen på en film men vi hann inte änns se halva innan vi både ville vila ögonen lite haha. =) Skönt att det inte bara är jag som är så trött..

Men nu ska jag borsta tänderna och så, Snart kommer Lasse och hämtar mig, inte linus pappa utan mammas lasse haha många lassor ;D ..

Usch tänk på mig och min tråkiga dag. 7.30 - 16.30 buhuhu..


Kommentarer
Postat av: linda

hjälp va stoor din mage är :P

grattis igen

2009-11-16 @ 19:19:25
Postat av: Angelica

Haha aa jo :O :) hehe,

Tack Tack , Grattis till dej också Linda :)

2009-11-17 @ 06:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0