ont i rygg och huvud. !

Hemma från jobbet igen, nu ska jag sätta mig med skolböckerna. Usch typsikt mig att vänta med allt tills sista sekund, hade kunnat gjort de här läxorna för länge sen.. Jaja bara att ta tag i saken nu..

Alltså herregud vad jag har ont i ryggen, nertill svanken, De är helt sjukt.. Ibland kan det bara hugga till riktigt ordentligt så de verkligen känns som om enn ryggskott eller liknande..  Och för att inte tala om min huvudvärk jag har också, de är ingen sån där normal huvudvärk heller utan den sitter så djupt och gör så otroligt ont..
Nej jag får avvakta lite till men annars får jag kolla upp de här, ja menar ska de verkligen vara såhär ? hmm ..

Jaja nu måste jag börja med lite läxor. Skönt att avreagera sig lite bara hehe. :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0