Lite bilder! =)

Nu har jag vaccinerat mig, usch det gjorde lite ont faktiskt men nu är det gjort så slipper jag gå runt och tänka på det. =) hihi...


En sak jag inte trodde var att magen kunde synas så fort när man var gravid, min mage syns nu och jag har tittat runt på massa andra bilder från vecka 8 till och med då det syns på många. hmm , sen att folk säger ''ja men de är din livmoder och tarmar som sticker ut'' skiter väl jag i, dom skulle inte stuckit ut om man inte va gravid iallafall så aa jag tycker det är cool iallafall. hehe. :D
Jag känner mig jätte svullen för tillfället faktiskt. hehe, och ännu har jag ju inte sagt till alla så man måste ju försöka dölja . ;) hehe.

Här kommer några bilder på magen! :)

och tänk jag är bara i vecka 12. haha.







Och jag berättade innan i ett tidigare inlägg att jag och Linus gjorde ett sånt där intellgender test på skoj där de visade att vi skulle få en pojke. så tänkte visa hur testet såg ut. =) hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0