Gravid igen ! =)

Ja, de stämmer, nu väntar vi barn igen och hoppas verkligen de går bättre än sist då det slutade i ett missfall.
Men hihi jag är iallafall överlycklig, så jag kommer väl mest skriva om det i bloggen.
Så skönt att kunna säga det nu, vi har ju hållt det hemligt ända tills nu så det skulle vara lite mer säkert! ;)
Linus är också jätte glad och det är ju egentligen ganska ofattbart. =D hehe.
Men men , jag är i vecka 11+4 idag, är alltså beräknad den 29e maj =) hihi..
Jag har haft symtom som trötthet,ont i brösten och lite illamående ibland. Men nu börjar faktiskt spänningarna i brösten släppa  (intresseklubben antecknar haha?) så nu känns det bara lite i dom iallafall, men tröttheten är kvar faktiskt. Jag somnar ungefär vid halv 8 varje kväll haha. ;) det heter alltid  - Linus jag ska bara vila ögonen lite,väck mig om en timme-  men det är ju lättare sagt än gjort..

Vi gjorde en sån där intellgender test också, som ska visa vilket kön man ska få, haha , blev så nyfiken efter jag hörde Katrin Zytomeirska(eller hur de stavas) prata om de på the voice så vi testade och då visade den att vi skulle få en pojke. :) hehe så vi får väl se om det stämmer.

Jag har inte mitt stora ultraljud föränn den 5 Jan heller, så det känns som en evighet dit, hehe, men tiden går ändå ganska fort...Bara den kunde gå liiite fortare ;)

Just nu är jag ute på praktik, Praktiserar på ett äldreboende, vilket inte riktigt va min grej känner jag men men.. Fast idag är jag hemma och är sjuk. Så skol arbeterna och praktiken tar mycket av min tid just nu.

Ja ja jag ska väl börja avrunda här , men nu ska jag iallafall börja blogga igen =D
Så jag skriver lite mer sen alltså. :)

Kort på de blivande föräldrarna =)


Kommentarer
Postat av: Petra

Stort grattis!!! :)

Håll mig uppdaterad :)och fråga gärna massor! Saknar min mage...

Kram på sig

2009-11-11 @ 19:26:48
URL: http://beingpetra.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tack Petra!! =D hihi,

Det ska jag göra. De kommer nog komma en del frågor hehe =D .

Kram Kram

2009-11-12 @ 06:23:37
URL: http://angelicastafen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0