Godmorgon!

Usch jag har legat vaken sen typ halv 4, jag har typ ställt in min kropp på att vakna as tidigt varje morgonen.. Inte så kul alltså. Har legat och kollat på min älskling när han sov så skönt haha. :)
Så nu ska jag göra iordning lite frukost, =D och kanske sätta på någon film.
Ska inte gå till praktiken idag heller, känner mig lite krasslig men imorgon får jag pallra mig dit för då kommer min lärare dit och vill träffa mig och min handledare..

Undra om de är pga av graviditeten som man sover så dåligt, okej visserligen så är jag jääätte trött redan vid 8 på kvällarna och somnar i soffan så det kanske inte är sådär jätte konstigt att man vaknar tidigt men de är ändå jobbigt..

Aja nu ska jag göra iordning lite frukost. Skriver sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0