Ett år idag ! :)

Godmorgon,  Idag vaknade jag klockan 3 på natten, det blir bara tidigare och tidigare suck, men jag lyckades sova från och till fram tills nu iallafall.. Jobbigt det där med sömnen när man är gravid, jag saknar verkligen att bara få sova en hel natt utan att vakna upp och vara törstig,kissnödig eller bara pigg, inte kul alls..


Idag den 17e november så har jag och min älskling varit tillsammans i ett år! =D Tiden har verkligen gått såå himla fort alltså, helt sjukt.. Men vi ska iallafall fira det helgen när lönen kommer så vi kan göra någonting roligt =), vet inte vad ännu men vi funderar på det. =) hehe, men idag blir det iallafall att mysa..

Jag jobbar på praktiken idag från 11.45 - 21.00 så det känns inte så himla roligt alltså men inget jag kan göra åt. Får ta mig i kragen och kämpa på dagen och sen när jag kommer hem ikväll så vill jag bara mysa med min ängel. =) hihi..


Hahaha den här bilden är typ från början av vårat förhållande, snygg va? haha NOT!


Hihi från i sommras på min födelsedag, =D


Hihi har alltid så roligt med dej älsklingen.!
Älskar dej så otroligt mycket!, Du är verkligen rätt för mig, och du betyder allt.
Jag är så glad att jag har dig i mitt liv :) hihi, och nu väntar vi barn tillsammans också, kan de bli bättre?
Du är bäst älskling.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0