upptadering

Hej hej =)

Dålig uppdatering i helgen igen jag vet, men jag har inte haft någon lust att gå in på bloggen för jag och Linus har haft en riktigt mysig helg. =)

Vi har vart ute och köpt julgardiner,ljusstakar och massa annat julpynt och så har vi storstädat hela lägenheten, Linus tvätta till o med fönstren haha och så har vi julpyntat, Så nu är det verkligen jätte mysigt här hemma. =D
Mamma ska komma upp på en fika sen så får hon se hur fint vi har fått till de. =D hehe. :)

Sen i lördags så var vi hem till Linus faster i väsby för att fira Linus farmor som fyllde år, Hon hade fixat ett litet kalas för henne. :) så de va mysigt, vi åt smörgåstårta och så :) hihi. Och så fick ja träffa lite släktingar till Linus som jag inte träffat hihi, Vi berättade också för dom som inte visste att vi skulle ha barn att vi ska ha det =) Och Linus kusin som jag aldrig träffat svara åå va roligt, ja misstänkte de men vågade inte säga något.. Haha så nu börjar de ju synas vilket jag tycker är jätte roligt. =D jag hade ju även på mig en pösig tröja så de täcker ju magen litegrann . :D

Och igår så var vi på julbord, Linus mamma bjöd med oss till hennes jobb där dom hade årets första julbord så de va jätte mysigt =D hihih, gott med julmat. :) å dom såg också att min mage växt hehe =D .

vecka 15 nu då :)


Kommentarer
Postat av: Andrea

Ojj! Är du gravid nu ? :O Känner mig lite efter här borta, höhö..



Grattis vad roligt! :D

2009-12-14 @ 21:35:50
URL: http://typandrea.blogg.se/
Postat av: Angelica

Aaa hehe . :D



Tack så mycket hihi =) Känns jätte bra .

2009-12-15 @ 06:01:42
URL: http://angelicastafen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0