Det blir att vaccineras.

Nu har jag bestämt mig !  Jag ska vaccineras idag! Jag ringde nått nummer som man kunde fråga vad man ville om influensan och vaccinet osv så nu känns det lite bättre efter att ha pratat med dom. Om någon annan också har massa frågor så är nummret 020-202000 =D 
Åker ner dit till klockan 13.00.
usch jag som är spruträdd ska gå helt ENSAM och ta en spruta. haha va modig jag är.. 
Jag uppdaterar säkert efter de om hur de gick..

Just de, va konstigt att alla säger så olika, först hörde jag att man skulle vänta tills efter vecka 12 innan man tog sprutan sen hörde jag att man kan ta de mellan vecka 10-12 och nu sa hon som jag prata med att ju tidigare desstu bättre :S hmm . aja. haha
Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0