Twilight :D

Shiit alltså va den filmen är bra! Jag blir helt beroende... Har sett den massvis med gånger nu men mamma ringde mig i helgen och hade sett den och pratade så bra om den och Linus hade inte sett den så vi låg och kolla på den igår..
De är ju verkligen en av dom bästa filmerna ja sett . =)

Haha Godmorgon föressten. ! XD , Tisdag morgon då.. Jag ligger framför tv:n igen och kollar på VAKNA med the voice, vet inte va som är så roligt med de. Men de är kul.. Olika gäster varje dag , och varje fredag blir de en rapattack hahah vill verkligen skicka en jag också men vet inte om vad ännu.. :)

Undra om ja ska gå å göra mig lite gröt snart hihi, ska bara ligga och mysa så länge de går idag, innan ja ska iväg till jobbet, med gott samvete också.. Igår innan ja gick till jobbet så stor städade jag här, så nu är de fint och mysigt igen. =D
Skriver mera sen . :D thihi...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0