Omvårdnad :D

Aah, då kanske man ska börja plugga till hösten... =) hihi... Tänkte plugga omvårdnad  =)
För första gången i mitt liv så längtar jag faktiskt till att börja.. haha, tror de va bra för mig att vänta ett år innan man fortsatte med skolan för skoltröttare än jag va kan man ju leta efter.. haha ja kommer ihåg typ 3 veckor innan studenten så tänkte jag hoppa av skolan bara för jag var så less på allt.. Men de fattade jag ju tillslut att de skulle inte vara så smart kanske haha=) .. De roliga är att mamma ska plugga med mig hihi :D så då slipper jag gå själv och de sköna är att dom flesta kurserna är på distans, så de ska bli kul..

usch klockan är bara  06.35 om man ska vara exakt... Fåglarna hade fest imorse så de gick inte att sova... Dom skrek och förde ett j*vla liv..
blir säkert en tidig kväll dåra..
Idag ska jag och min älskling hem till hans mamma och syster och äta middag å så.. mysigt :)
Nej nu behöver jag ett kallt glas juice och sen gosa ner i soffan framför the voice hehe :D
Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0