Hoppsan!

Nu har jag inte bloggat på en vecka, men min ursäkt är faktiskt att jag ligger hemma och är sjuk... Buhu,
Visst hade man kunnat skriva några rader ändå men jag har vart helt slut... Usch va jobbigt att vara sjuk. är jätte förkyld så till och med näsan har svullnat lite och så har jag stans halsbränna, och jag har haft feber... BLÄH säger jag bara...
Linus var ju sjuk på valborg och den helgen så han har väl smittat mig , hmm ... haha... :) aja allt är väl värt bara man är med honom...
På valborg så träffa jag Liisa, Linus var hemma såklart med feber och grejjer så jag och Liisa gick ner till tivollit här i märsta, haha vi har de som en liten tradition, =) , ja trodde de här året skulle bli sådär att vi hade vuxit ifrån de och de kanske vi har till en liten smula men de är ändå mysigt att vara där och ärligt talat vad ska man egentligen göra annars om inte gå dit, gå ut och sådär kan man ju göra när som helst =) .
Men fyy va jag blev åksjuk i år.... De va efter vi åkte virvelvinden som magen vände sig ut och in... Så då va de bara att gå hem, vi tänkte egentligen gå till bryggeriet efter tivollit men ingen av oss var på G efter karusellerna...

Nej nu är ja hungrig och väntar på att Linus ska komma ut ur duschen och laga lite chilicorncarne, ja kan ju inte laga mat så ja får vänta helt enkelt...
haha, men eftersom han alltid får laga mat så brukar jag kompensera de med att diska ... =) så helt lat är man ju inte... :) hihi...
Skriver mera imorgon... :D ,
 ska förhoppningsvis köpa ett minneskort till min kamera imorgon hihi, :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0