GodMorgon .

Onsdag idag, skönt efter idag har halva veckan gått. :D
På fredag ska jag och Linus bjuda ut våra mammor på middag och nån drink inne i stan så de ska bli mysigt. =)
Hihi...

Just nu håller jag på och tvättar, har aldrig gjort de förut  men de är ju  kul att lära sig något nytt... =D hehe.
Klockan är bara 08.10 och jag har redan börjat på min andra maskin nu så jag känner mig duktig... haha=)
Än så länge är de kul iallafall får se hur man känner för de om några månader.. =P

Jag är såå trött så jag funderar på att sova lite nu mellan maskinerna, haha.. ja börjar ju ändå vid 13.00 varje dag, tror inte så många skulle vara uppe redan om man hade den sovmorgonen och undrar faktiskt själv vad jag gör uppe nu...
Nej ja tror ja ska vila lite nu...
Natti natt . ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0