De värsta är över.

Nu har jag ju inte skrivit på ett tag men de är för att vårat internet inte har funkat.. Min pappa kom och hälsa på igår och då kom förklaringen till varför, vi hade ju inte kopplat in internetsladden. Hahaha , typiskt ju...

I Tisdags så kom klumparna ut från missfallet, Jag vaknade vid 4 på natten och kände att den dagen inte kommer att bli rolig och jag hade rätt, innan allt kom ut så hade jag jätte jätte ont i magen.. De gick knappt att  stå upp men när alla klumpar hade kommit ut så avtog sig värken. Usch de här vill jag inte vara med om igen.. Men bättre lycka nästa gång hoppas jag.. 
Imorgon så ska jag in till ks och skrapas.. Jag är lite nervös inför de men de går nog bra. Blir ändå skönt att veta att allt verkligen är helt borta då, så de blir rent och bra igen haha. =P . 
Tack till alla som har stöttat och tröstat, de betyder mycket för mig.. 

Nu är jag och Linus klar med lägenheten också. Vi har målat om vardagsrummet, hallen och köket.. De blev såååå fint hihi . =D  så de känns bra.. Ja kände att jag ville göra lite saker så jag fick tankarna på annat  och resultatet nu blev kanon.. =) 

Nu ska jag kramas lite med min älskling, men jag skriver mera senare =) 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0