Börjat blogga igen :)

Jahaa , då så fick jag ett sug att börja blogga igen så här sitter jag nu, :D

Jag har ju bloggat förut på den här bloggen men den blev inte sådär jätte bra då.


Jag kan ju berätta lite om mig själv.

Heter Angelica och är 19 år gammal,

Är sambo med min underbara pojkvän Linus. =D
Och just nu så väntar vi faktiskt barn. Så lyckligare kan jag inte bli.. hihi.

Så i den här bloggen kommer man mest kunna följa min graviditet och ja i stort sett mitt liv, ; tråkigt?-sluta läsa då,
Roligt?- så välkommen hit, hehe ..

Aah nu är de ju faktiskt frukost dags så jag skriver mera sen. tänkte bara skriva några rader om mig först. =)
Men innan ja går så vill jag bara tacka http://candis.se/ som fixade min design på bloggen. Superfint !! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0