Bilder

Fick en frågan i mitt förra inlägg om jag inte kunde lägga upp bilder på min pojkvän . :) hehe, visst kan jag göra de men som jag skrev tidigare så har jag inget minneskort till min kamera så de blir bilder från mobilen som kanske inte är helt perfekta hehe. =)
Men jag lägger upp dom ändå ! :) 


Haha som sagt så är bilderna såhär, men till försvar så var vi nyvakna på denna bilden :)


                                                    Denna också :P


Den här bilden ser man inte så bra på men jag älskar den ändå. :)


Och här är sista kortet än så länge på min älskling. :)

Kommentarer
Postat av: josefina

Ååh så söta ni är!!! :))

hur länge har ni varit tsm??

Pusss!

2009-03-22 @ 23:15:57
URL: http://josefina.blogg.se/
Postat av: Angelica

tack hehe=)

Snart 5 mån bara så vi har hunnit mkt på den tiden haha . :P :)

2009-03-25 @ 06:07:39
URL: http://angelicastafen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0