Besöket på Karolinska.

Var på ks idag, och hade faktiskt för en gångs skull lite tur så jag slapp skrapas. =)
Dom gjorde ett ultraljud och eftersom alla klumparna hade kommit ut och de såg bra ut nu så slapp jag..
Nu efteråt känns de bara så konstigt . De kändes som om jag gick igenom allt igen och var tillbaka på ruta ett, säkert för att alla känslorna kom tillbaka när jag var där..
Jag visste ju att fostret var dött och att de inte skulle bli någonting men känner mig ändå tom på nytt idag.
Såren revs upp på nytt...
Som tur är så är min älskling ledig så vi har haft en mys dag idag och kollat på filmen "dagboken" och nu är han och handlar lite gott till kvällen.. Allt känns så mycket lättare med honom vid min sida..
De vi har är verkligen äkta kärlek och jag känner att jag har hittat min själsfrände. =D
Så otur i allt har jag ju inte precis, även om de kan kännas så i dom gråa stunderna man upplever...

Nu när lönen kommer den 27e så ska jag köpa mig ett minneskort till min kamera så jag kan lägga upp lite bilder på bloggen också... De blir kanske lite roligare med bilder i vissa inlägg..
Jag vet iallafall när jag brukar läsa folks bloggar så kollar jag alltid på bilderna först.. Då ser inlägget mer spännande ut =).

Nu känner man att våren är på väg iallafall och de känns ju hur skööönt som helst. .. hihi . Man blir piggare på något vis och känner mer lust för att hitta på saker . =)
Längtar sååå mycket till sommaren... =D 



                                  Jag Älskar Dig Linus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0