A walk to remember.

De här måste vara en av dom bästa filmerna jag har sett...
De är en sån fin och sorglig historia..

Jag älskar den här dikten:

Love is always patient and kind
it is never jealous
love is never
boastful or conceited
it is never rude or selfish
it does not take offence
and is never resentful
love takes no pleasure
in other people's sins,
but delights in the truth
it is always ready to excuse
to trust, to hope,
and to enure
whatever comes



Dom här orden är med som dikt i filmen men jag läste någonstans att den ursprungligen kommer från korintierbrevet, bibeln ... :)
Aja riktigt fin är den iallafall och jag är sådär  att jag bara kan sitta och läsa den om och om igen :) hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0