har så tråkigt nu

1. Hur gammal är du om fem år? 25
2. Vem var den sista du träffade? Min älskling.
3. Hur lång är du? 160
4. Vilken var den senaste film du sett? Sex Drive, nån skit film jag och Linus hyrde igår=)
5. Vem ringde du senast? Pappa
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? " Jag saknar dej " Till Linus :)
7. Vad är dagens planer? Just nu bara ta de lungt =)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms faktiskt, haha =)  
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? För några timmar sen.. =)
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna
12. När vaknade du idag? 08.00 haha
13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat en katt ? haha
14. Vilken är din favoritplats? En fin strand, utomlands kanske =)
15. Vilken plats föredrar du minst? Jag vet inte.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? De va en bra fråga...
17. Vad skrämde dig som barn? Att vara hemma ensam, satt ofta i vardagsrummet ofta med en dunjacka på mig så ingen skulle kunna skjuta mig hahaha =)
18. Vem fick dig att skratta senast? Mamma
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, ?
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? I trosor
22. Hur många kuddar har du i sängen? En
23. Hur många landskap har du bott i? 1?
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Haha, jodå ..
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? Blyg, men social oftast ändå =)
27. Vilken är din favoritglass? Jag har ingen favoritglass
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?Hmm, köpa hus ?
29. Tycker du om kinamat? Verkligen!!
30. Tycker du om kaffe? Nej, verkligen inte.
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk eller juice
32. Sover du på någon särskild sida? Ja, på vänster sida
33. Kan du spela poker? Nej inte bra ..
34. Tycker du om att mysa? De är de bästa som finns. mysa med sin älskling =D
35. Är du en beroendemänniska? what?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, min kusin..
37. Vill du ha barn? Ja de är klart..
38. Kan du några andra språk än svenska? Jodå =) 
39. Har du någonsin åkt ambulans? När jag var mindre
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool tror jag faktiskt...
41. Vad spenderar du helst pengar på? Nya kläder =)
42. Äger du dyra smycken?Tror jag inte nej...
43. Har du någon gång testat narkotika? orka
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Cola
45. Vem är den roligaste människan du känner? hmm, Liisa , och Linda skrattar jag alltid med, sen kan linus nästan alltid få mig att skratta..
46. Välj ett ärr på din kropp? Ärr , ? haha ok, ett på handleden som jag fick när jag var mindre när jag sprang in i en glasdörr =P
47. Vad har du för ringsignal? Flintstone hahaha
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Mamma har...
49. Flirtar du mycket? Nej,
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I en fotostudio
51. Kan du byta olja på bilen? Haha, nej
52. Har du fått fortkörningsböter? har inte änns körkort
53. Vilken var den senaste bok du läste? kommer inte ihåg haha :P
54. Läser du dagstidningen? Njaa.. ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nope
56. Dansar du i bilen? haha nej :P eller ibland
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? lugna favoriter
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? hmm, ritade av linus? haha
59. När var du i kyrkan senast? typ lite över ett halv år sen, va med i pingstkyrkan förut...
60. Vilka personer utmanar du? Alla som har lika tråkigt som jag och vill fördriva tiden lite! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0