Tillbaka

Nu är jag tillbaka till bloggandet. haha ja har typ inte orkat skriva men a nu i sommar så jobbar jag bara varannan vecka så nu ligger jag är nyvaken i sängen och hade inget att göra .. Ja har vart ledig hela denna vecka och nyss gick min älskling till jobbet så jag vaknade och kan inte somna om nu.. hehe jobbigt...

Imorgon ska vi fira min 20-års dag =D , jag fyller egentligen på måndag den 15:e men vi tyckte de va bättre att fira på en lördag så då kommer släkten hit på ett typ "öppet hus" hehe.. Ska bli jätte kul,  Liisa kommer ju såklart också, och vi får se om Linda å Thomas kommer, inte säkert =) ..
Men kul ska de bli , vi har redan köpt tre back öl, en back cider och 9 liter vin haha . :D skoj skoj..

Och igår träffade jag Linda ett stund på dan, jätte skoj.. de va typ över ett halv år jag träffa henne sist ju :O tiden går verkligen fort alltså...

Sen nästa vecka så jobbar jag och veckan efter de sticker jag och Linus till spanien, =D skönt att komma bort lite, så de ser jag verkligen fram imot, de va ju hans 20-års present till mig =D hihih....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0