20 idag . =D

Idag fyller jag 20 år =D hihi ... Vi firade ju mig i lördags och de blev jätte lyckat.. =D hur kul som helst, men va mkt folk vi blev haha.. =)
Jag fick massor med fina presenter.. Fick en kamera av mamma med familj och mormor å morfar. :D,  så nu kan jag börja lägga upp bilder wihii .:D
Otur bara att jag tog en massa bilder under kvällen men på morgonen när jag vaknade så va dom borta haha, förstår inte hur de gick till riktigt, men de står på kameran att dom ska finnas . :S så jag har väl råkat lägga in dom i nån konstig mapp, eller nått haha :S Linus ska hjälpa mig med de där sen .. =) sen av pappa fick jag en strandväska med massa saker i som flippflopps,solkräm, solbrillor ja allt man kan tänka sig och sen 2200 växlade pengar så spanien here i come. hehe , vi åker ju nästa vecka  =D ..

Jaja nu är man 20 iallafall, stor flicka.. :D hehe, men ska jobba idag, usch jobba på sin födelsedag men men.. hehe.

Tack älskling för allt i lördags och tack mamma för dom fina smörgåstårtorna... =)
Och såklart ett tack till alla för dom fina presenterna... =D


Jag älskar dig så mycket Linus <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0