Vinter . !

Halloj !

Nu är jag hemma igen :)
Betygpratet gick bra, jag trodde först att man skulle prata om alla ämnena men så va de inte utan i pratade om vård och omsorg. Men där är jag iallafall godkänd =D Så fick vi lite tips om nästa termin och så :) 
Imorgon är det sista träffen i vård och omsorg så då ska vi fika å så :)
Till och med  min lärare frågade nu när ja ska ha barn haha :) kanske börjar synas mer och mer ? :)

Imorse hann jag med mycket innan jobbet, handlade och gjorde oss en lasange till middag så nu när ja kom hem så behövde ja inte ställa mig i köket och hålla på. Underbart. :) hehe . Nu kan ja bara vänta på Linus som är på väg hem å sen blir det myskväll . Ikväll är det ju Andra avenyn på tv. hihi såååå bra =D

Shiit vilket snöväder föressten, okej mysigt när man kollar ut och så men när ja va ute idag så har jag ramlat omkring som om jag vore bambi på is ! Så de är ju svinhalt.. De är väl den största nackdelen..

Aja ja ska mysa vidare här. Vi hörs sen .
PussPúss :D




Kommentarer
Postat av: Klara

Åhh va mysigt ni har det , lyckos! Det är jätte kul att läsa din blogg, men du är dålig på att uppdatera!!! vore kul med mer bilder!! / Puzz Klara

2009-12-18 @ 21:34:29
Postat av: Angelica

Hej ! :)

Va roligt att du tycker de, ja ska försöka skärpa mig med både bilder och uppdatering, hehe :)

Puss

2009-12-19 @ 07:47:12
URL: http://angelicastafen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0