Tis 22 dec

Halloj allihopa!

Ja tar mig in på datan fast den är virus fylld eller vad de är med den, idag gick de lite bättre iallafall . :D
hehe
Nu är de inte långt kvar till julafton alls.! skoj. hihi, jag ska ut imorgon innan jobbet och försöka hitta dom sista julklapparna jag har, Kommer bli lite jobbigt med julrushen men jag kan inte idag heller, lönen kommer nämligen imorgon.. men de löser sig.

Linus kom hem med en julskinka igår hehe. :D as gott, vi skulle ha haft kvällsfika med knäckebröd och julskinka men vi somnade istället i soffan tidigt. haha men de va mysigt de med :) haha.

Nu är ja uppe med tuppen som vanligt haha, men men kan man inte sova så kan man inte.. Lite frukost kanske? hihi.

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0