Saaaakna

Nu sitter jag här redo för att gå på psykologin. Mamma jobbar så jag måst gå ner själv, suck.

Linus har åkt iväg igår med jobbet till tallin. Så han kommer hem på söndag, snyft. Jag längtar ihjäl mig efter honom.Malin sov hos mig igår också och vi åkte på bio och kollade på new moon, väldigt bra film . =D
Men när vi sen skulle sova så var det jätte svårt för jag har så svårt att somna utan Linus, och på natten fick jag ett mess av honom där det stod bla att han hade försökt att sova i 2 timmar men att han inte kunde sova utan mig,. Vi båda hade lika jobbig natt. Jag saknar honom sååååååå mkt. Längtar tills söndag extremt mkt nu.

Men nu måste jag börja röra mig till skolan ! :/
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0