Mys dag igår :)

Godmorgon =)

Idag sov jag faktiskt ut för att vara jag, sov till 9.15 haha, fast visste jag vaknade upp ett flertal ggr under tiden och va törstig haha men lyckades somna om.
Malin ligger fortfarande och sover..
Idag kommer Linus hem hihihih, rätt sent dock tror vi men ändå =D

Gårdagen hos Pappa och Madde var jätte mysig. :) Det blev inget med pepparkakshusen men vi åt Tacos och spelade lite spel . :D Jag och Malin åkte hem typ vid halv 12. :) hihi.. 


Haha min lilla pappa =)

Kommentarer
Postat av: Din kusin Tova <33

Hellueeeee!! Jag skulle bara vilja kommentera en liten sak :P Och det är : Lite pappa det är snarare du som är liten :p Tack för mig din lilla tjej :p

2009-12-07 @ 15:44:50
Postat av: Angelica

Hehe :)

2009-12-07 @ 18:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0