Lördag

Nu sitter jag och Malin och fixar iordning oss, vi ska till våran kära fader och madde idag och äta middag och baka pepparkaks hus haha, ;) de har jag inte gjort på läänge. Men de blir mys, sen åker vi tillbaka till mig.

Igår var vi och åt på LaCampana, det blev rödspätta för oss båda. mums! :) haha, sen hade vi laddat upp kvällen med massa onyttigheter och tänkte kolla på Idol men vi somnade i soffan haha, suck alltså. Vi vaknade så vi fick de utröstningen bara men inget mer, typsikt haha.. Vi var helt sluta efter vi kommit hem sent från bion och upp tidigt till skola...

Jaja nu ska jag fortsätta här lite . :)

Imorgon kommer min älskling hem!!! =D Men hans chef hade sagt att dom skulle komma på natten, hmm . hoppas inte..
Aja Puss Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0