Första rörelserna eller hickningarna ? :D

Godmorgon!! =D

Uppe med tuppen igen, men igår så somnade jag och Linus i soffan redan vid halv 7 typ, haha då är man trött.. :P
Igår så var jag ju hemma, gjorde läxor,fick hit sigtunahem som skulle kolla lite saker här,tvättade, lagade mina köttbullar jaa haha gick hemma och mös alltså, men de coolaste var att jag kände barnet för första gången, det kändes typ som små små pickningar i magen typ som om någon skulle peta löst på en fast inifrån. Jätte svårt att förklara men coolt var det.. Jag fick värsta glädjeruset hehe =D , ja började läsa på internet om det då och då såg jag att man kunde känna rörelser nu och man kunde även känna när barnet hicka :) hehe men hur som helst även om de va hickningar eller rörelser så var det lika mysigt för det. :D hihi..
Det stod också att nu brukar man oftast kunna pressa ut råmjölk från tuttarna, det visar att mjölkproduktionen har börjat och jag började tänka hmm, de tror jag inte att ja kan ännu, så jag var ju tvungen att testa haha och jodå det kom som vätska från tuttarna haha. :D så roligt..
Kände mig sådär mysigt gravid igår, och nu också hehe, i love this . :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0