Äntligen !

Nu är min lilla plutt hemma igen =D Så himla skönt.
Men hans båt kom iland 9 imorse !! vi trodde ju att han skulle komma hem på natten men så blev det inte så jag har sovit jätte oroligt och knappt någonting alls inatt.. Han kunde inte höra av sig heller pga av ingen mottagning och inga pengar på mobilen så de va jobbigt för oss både. hehe men nu är allt bra igen ! :D
Jag hade gjort iordning räkmackor till oss också vilket var uppskattat och makaronipudding till middag hiih, bara så vi skulle slippa laga mat idag och bara mysa. 
När vi låg här i soffan och kramades så kände jag dom där små pickningarna i magen också! hihih som om att bebban sa hej till pappa. eller nått haha. :) 
Men nu ska jag mysa vidare. 
Hörs imorgon . Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0