20 Dec

Tänk vad tiden går fort, nu är de redan den 20 december. 4 dagar kvar till jul !! :O
Egentligen längtar jag inte sådär jätte mycket till julafton, har större längtan tills vårat stora ultraljud som är den 5e jan, Så ja längtar tills jul och nyår är över och vi slår om till ett annat år och jag får göra mitt ultraljud, hehe.
Och sen finns ju bara längtan tills när barnet kommer hihi =)
Men men tiden går ändå så fort, snart kommer jag sitta här med en söt liten bebis och tänka tillbaka på när ja satt och längtade så mycket. :) hehe,.

Nej nu är det frukost dags, Linus var tvungen att jobba idag igen stackarn så jag vaknade när han skulle gå. Så nu blir det frukost och någon bra film.

Hörs sen ! :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0