Bowling,isbaren och trevligt sällskap ! =D

Ja, nu är vi hemma från våra äventyr hehe... Hehe, gårdagen var jätte kul och jag kommer lägga in massa bilder på den... Vi åkte först in till stan och satt oss på något ställe och tog en drink, och sen drog vi iväg och bowla...skit kul hehe =D efter bowlingen som jag förstås förlora så gick vi och satt oss igen på hard rock cafe och där blev de några drinkar till och sen drog vi iväg till isbaren i stan, alltså shiit vad roligt de var alltså... riktigt häftigt, allt va gjort utav is, till och med glasen man drack ifrån.. haha... aja istället för att försöka förklara gårdagen så lägger jag upp bilder. Som sagt en bild säger mer än 1000 ord :D


Första bilden på jonas, som var värsta bowlingproffset haha.. Strike hela tiden...


Bowlings grabbarna.. =D haha.. Jonas,Linus och Robban


Strike ? ;D


Öl till bowling såklart ! :D Jag och Jonas på bild =)

 
pusselipuss, Vi två föralltid babe. hihi


Efter bowlingen var de drink på hard rock cafe ! :D Här är jag och Maria. =)


Ligan :) (John,Jonas,Robban och min älskling)


Flera från ligan.. =) (Karin med hennes barn) hehe .=D


Sen gick vi till isbaren !! hihihi 


Två små eskimåer. haha X) jag och min sötnos =D


Hahah sötis maria med sin is drink .. =D


Linus,Lasse och Maria.. Sötisar.. =)


Eskimåerna Angelica och Maria. =D


Linus och jag.. Kära små eskimåer hihi =)


Grabbarna med sina is drinkar.. :D


Kolla is glaset, fett coolt, allt var is alltså.. !


Ååå va söta .. hiihi =D


hihihi =)


En glad eskimå haha =D


Kungen av isen :) haha


Sen efter de så gick vi och åt en jätte god pasta. =) hihi.
Här är jag och maria


Jag och min älskling =D


Trötta (?) haha =D , Robban, och Jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0