Jobb,skola och läxor!

Halloj !
Nu har jag inte skrivit på länge men de har vart så mkt helt plötsligt... !
Först va de kräftskiva på ingarö, Mamma och Lasse samlade ihop lite folk och hade kräftskiva där ute, de va jätte mysigt, Linus mamma följde med också =D
hihi.. Men nackdelen var väl att jag skulle jobba dagen efter, fick jobb som personlig assistent ( timanställd )men ändå så de va jätte kul, men jag och mamma började plugga på komvux i måndags också.. Vi läser omvårdnadspogrammet på distans men några lektioner är i skolan också så då blev de  att jag var tvungen att tacka nej till brukaren jag fick inom personlig assistent eftersom jag jobbar som ledsagare också och allt krockade men dock så kan jag ju bli inringd och helger och kvällar istället så de är skönt... !
 Skolan går bra än så länge, vi har bara gått en vecka men allt känns bra iallafall och de kommer nog bli jätte kul, jobbigt och tufft år kommer de  också garanterat bli, de är ingen snack om den saken men men vad ska man göra...
Idag börjar våran lektion vid 13.45- 17.00 , vi ska ha vård och omsorg... 
Så nu på morgonen hinner jag ju faktiskt göra lite läxor också ... så de är bra iallafall..

På torsdag fyller min älskade Linus år också... Han blir 30 faktiskt ! hehe, sötnos!

Så de blir roligt... =)


nej nu blir de frukost och sen lite läxor... =)

puss puss



la bara in en random bild för jag älskar min linus så mkt och klart han ska synas på bloggen! =D
Vilket han gör ofta ändå hehe! menmen som dom säger " du är bara  någon i världen men för någon kan du vara hela världen.." hihi aa i made my point !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0