Linus födelsedag..

Ååååh va söt min älskling va igår. Hann inte upptadera eftersom jag ville bara vara med Linus hela dagen och fira honom....=D
Igår morse så gick jag upp vid 7 och fixade frukost på sängen till honom, Gjorde två äggmackor som jag skärt ut till hjärtformar, ett glas juice och ett glas champange...=D hihi..
Så kom jag in till han vid 7.30 och sjöng och gav min present, vilket jag kan avslöja nu hehe...
Jag gav honom ett kort och där stod de att vi ska bo på raddison hotell nästa helg i SVITEN som har egen bastu och egen jacuzzi på rummet !! =D hihihi. Ser verkligen fram imot det... Vi ska leva som kungligheter... ;D haha...
Så han blev jätte glad.. Vi skåla med chamange och bara mös :D

Senare åkte vi till hans mormor ett tag och hälsa på och hon blev jätte glad .. hihi..
Och sen där på kvällen så gick vi ju till Linus mamma... De va massor med folk där, så de va jätte roligt ... ! =D
Vi åt jätte god mat, typ som en liten mini buffe. hehe =D
Linus var så glad också vilket var de allra bästa... Så himla söt alltså..!=D
Maria kom ju hem från spanien också och hon gav mig ett skit fint armband från spanien... Så söööt! hehe =)
Jag visar de senare .. :)

Imorgon ska vi in till stan och fira med hans pappa och massa folk... Jag kan tyvärr inte avslöja ännu vad vi ska göra för som sagt man vet aldrig vem som läser... Jag trodde ju att vi bara skulle ha en vanlig kräftskiva men så va de icke, hehe . :D så jag ser jätte mkt fram imot imorgon de kommer bli jätte roligt !! =D
Men nu ska de mysas lite med min älskling här...
hihi..


Min frukost  till Linus och nej grisen var inte med på brickan den råka bara hamna på bild haha..


Här ska vi bo nästa helg hihhi... Min present alltså ;D !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0