Nyvakna.. =)

Shiit va trött alltså... Jag vaknade nyss men telefonerna har gått på varv så kan inte säga att man har sovit sådär jätte bra inte... Men de är så skönt å ta en liten tupplur på dagen sådär hihii =D
Ikväll måste jag plugga.. Har läxor kvar som MÅSTE göras idag ju...
usch aja tack och lov så får jag hjälp utav min älskling...
Men först så ska jag hinna vakna lite sen får de blir läxor... Tänk man ska bara svara på frågor som du kan hitta svar i boken och det är 9 stycken och jag har bara kommit till 4an de är så svårt alltså men ändå intressant och de är nog första gången jag tycker att något från skolan är det.... Alla kurserna vi läser tycker jag är intressanta så det är iallafall bra...Det gör ju hela saken roligare, och jag måste säga att på den lilla tiden vi gått i skolan än så länge så har jag lärt mig mkt... hihi =D
Aja jag skriver mera sen.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0