Mys innan läxor..

Hemma från jobbet igen! =) skönt, har hämtat mina böcker från posten nu också så ikväll blir det att passa på och plugga... Inget jag ser fram imot så mkt med tanke på att jag är helt slut idag menmen de måste göras så det är bara att ta sig ann de.. =)
Just nu är Linus hemma en stund iallafall innan han måste åka och jobba igen så då tänker jag inte plugga utan mysa med honom och komma ner i varv lite innan jag sätter igång... !
Vi har precic ätit pizza också ! =) mums hehe... :D
Men jag ska nog passa på att mysa med min bebis nu och ta de lite lungt innan han går, han går om typ 2 och en halv timma så lite tid har jag med honom också..! =)
Så jag skriver sen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0